יחסי ציבור למסעדות – כי הבאז מביא הצלחה

Istanbul, Turkey - 25 july 2007. Restaurant and bar night life in taksim

ניווט מהיר במאמר

אנחנו חיים בעולם שבו מידע עובר בשבריר שנייה, וידיעות חדשות מתפשטות כאש בשדה קוצים – במהירות וביעילות. בעולם כזה, מותגים, עסקים וארגונים צריכים להשקיע אקסטרה בטיפוח התדמית שלהם, למצוא דרכים להוציא דווקא את השם שלהם החוצה אל כלל הציבור, וגם להמציא תכנית אסטרטגית נכונה. במקרה של בתי קפה או מסעדות, יהיה צורך במשרד יחסי ציבור למסעדות.

 

זה נכון לכל עסק וכל מותג, ובעולם המסעדות זה לא שונה. יחסי ציבור למסעדות הם אחד הדברים הכי חשובים שמסעדה צריכה. למה? אל דאגה – אנחנו כאן בשביל להסביר. ובנוסף לזה, גם נציג כמה מפעולות יחסי הציבור הכי אפקטיביות שמסעדות יכולות לעשות.

משרד יחסי ציבור למסעדות – למה המסעדה שלכם צריכה כזה?

 

בואו נהיה ריאליסטיים, אנשים לא הולכים למסעדות רק כי הן מגישות אוכל טעים. יש המון מסעדות והיום, אנשים הולכים לנסות מסעדות כי הם שמעו עליהן בכל מקום. מסעדות שרוצות להתקיים בזירה הקולינרית הישראלית התחרותית חייבות להוציא את השם שלהם החוצה, למשוך אנשים להגיע ולגרום ללקוחות לבחור דווקא בהן.

 

משם זה כבר התפקיד של האוכל, כי בסופו של דבר – זה מה שגורם ללקוחות לחזור שוב ושוב, ולהפוך מלקוחות חד פעמיים ללקוחות קבועים. אבל בלי יחסי ציבור למסעדות, מסעדה לא תזכה להוכיח ללקוחות שהאוכל שלה שווה את המחיר שלו.

 

המסעדות שמצליחות היום הן המסעדות שמופיעות בכותרות, המסעדות שרצות עליהן המלצות ללא הפסקה בקבוצות בפייסבוק, אלו שמנהלות את עמודי האינסטגרם הכי מושקעים, ואלו שדואגות להלהיב ולהפתיע את הקהל בכל פעם מחדש כדי להשאיר אותו מעוניין, מסוקרן ועם טעם של עוד.

 

צעדים אפקטיביים שתוכלו לעשות יחד עם משרד יחסי ציבור למסעדות

 

משרדי יחסי ציבור מציעים שירותים רבים שמתאימים לעסקים מסוגים שונים שנמצאים במקומות שונים ושיש להם מטרות שונות, בין היתר גם ניהול משבר תקשורתי. אי אפשר להגיד מה הדבר האחד שנכון לכל מסעדה, אבל מניסיון עבר, אפשר להצביע על פעולות יחסי ציבור למסעדות שמספקות תוצאות ועוזרות למסעדה למשוך לקוחות, לגדול, ולהתפתח.

 

הנה כמה דוגמאות לפעולות שתוכלו לבצע יחד עם משרד יחסי ציבור למסעדות, ועשויות להפוך אתכם ממסעדה קטנה שמנסה לשרוד עוד רבעון, למסעדה מצליחה שלא מפסיקה לחפש לוקיישנים לסניפים חדשים.

 

יחסי ציבור למסעדות – כתבות במגזיני אוכל

 

כתבות במגזיני אוכל ברשת הן דרך מעולה למשוך קהל וליצור באז סביב מסעדה, בעיקר אם היא חדשה. כתבה אחת כזו שמופיעה בזמן המקום ובמקום הנכון, תיתן את הבוסט שהמסעדה צריכה כדי למשוך אליה את המסה הקריטית של הלקוחות הראשונים, אלו שיטעמו את האוכל ולא יפסיקו להמליץ עליו שבועות אחרי כן – אם הוא שווה את זה כמובן.

 

שיתופי פעולה עם מותגים אחרים

 

דרך מעולה להגביר את החשיפה של מסעדה או מותג היא באמצעות שיתופי פעולה. בעזרת משרד יח"צ, תוכלו לאתר הזדמנויות לשיתופי פעולה עם מותגים גדולים יותר או מסעדות נוספות. שיתוף פעולה מעניין, מקורי ומושך יכול לשמש כמכפיל כוח ויאפשר לכם לפנות אל קהל היעד של המותג איתו אתם משתפים פעולה, וגם להגדיל את החשיפה בעזרת שיתוף הפעולה עצמו.

 

יח"צ למסעדות עם שיווק משפיענים

 

משפיענים הם אותם כוכבי וכוכבות אינסטגרם ופייסבוק אליהם נישאות עיניהם של בני הנוער, אבל גם עיניהם של קהלים בוגרים יותר. באמצעות שיתוף פעולה עם משפיענים ומשפיעניות תוכלו לחשוף את המסעדה שלכם בפני קהל אדיר שסומך על אותו משפיען או משפיענית, ועל ידי זה למשוך לקוחות חדשים שיגיעו לראות מה יש לכם להציע.

כמו שכבר אמרנו, מכאן העבודה שלכם היא לספק את הלקוחות ולגרום להם לרצות לחזור שוב ושוב, אבל זו כבר העבודה של צוות המטבח והמלצרים. צרו קשר עם חגי פינגולד עוד היום לשירותי יח"צ מקצועיים!

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שיעניינו אותך